piątek, 3 czerwca 2011

Metamorfoza Iza_0009

Dzisiaj czas na moją pierwszą metamorfozę :)
Mam nadzieję, że będzie ona udana, gdyż bardzo się starałam.

Zaprezentuję wam zdjęcia przed, oraz po metamorfozie:

Przed:







Dolka jest ładna, jednak troszkę zwyczajna. Postanowiłam zmienić w niej kilka rzeczy (przede wszystkim postawiłam na inny makijaż) i wyszło mi:
















Po:



Dolka wygląda zupełnie inaczej, jest bardziej rockowa, po prostu wymiata ;D Mała zmiana, a jak duża jest różnica.















A teraz zajmiemy się ubiorem. Wersja przed:




Super słodko, super dziewczęco, jednak trochę zbyt za słodko.. Brakuje stanowczego koloru, dodatku.






















Oraz po:






Dziewczęco, ale z pazurem :) Wszystko do siebie pasuje :)

























No więc, mam nadzieję, ze wam się podobało :) Do następnej notki! Buźka ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz