środa, 1 czerwca 2011

Witam was :)

Jestem konwalia.19 i od kilku dni jestem współwłaścicielką bloga ;D
Czym się będę zajmować?
Na pewno stylizacjami, będę informować was o nowościach i dokonywać metamorfoz :)

Na początek: jak skompletować strój, gdy w portfelu ma się tylko starmonety?
Otóż przygotowałam dla was 2 zestawy, za które możecie płacić tylko starmonetami. Oto pierwszy z nich:

Zestaw idealny na słoneczny, ciepły dzień, dokładnie taki, jaki serwuje nam pogoda od kilkunastu dni. Poszczególne elementy znajdziemy w sklepach:
Riviera,
Bonjour Bisou,
Pretty in Love,
Glam'rus




Za cały zestaw zapłacimy 318 starmonet. Nie tak drogo, prawda? ;)




Zestaw 2:




Zestaw bardziej elegancki, żeby nie powiedzieć "zrównoważony" ;)
Ubrania znajdziemy w sklepach:
Glam'rus
Stardoll
OTTO
Bonjour Bizou
RIO


Całość zestawu wynosi 420.







Mam nadzieję, ze spodobały wam się moje stylizacje ;)
Do zobaczenia, do następnej notki! :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz